3 kolory

Głównym projektem przygotowanym przez ZDM jest kampania społeczna skierowana do kierowców w ramach Dekady Działań na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011-2020 pod hasłem „3 kolory”. Ambasadorami kampanii będą Jarosław Gugała – szef Wydarzeń Polsat i Piotr Kraśko – szef Wiadomości TVP. Celem kampanii jest obniżenie przypadków wjazdu samochodów podczas nadawania sygnału czerwonego, czyli piątej przyczyny […]

Idź do strony

Dekada działań na rzecz BRD 2011-2020

Otwarcie Dekady na rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego miało miejsce 11 maja 2011 roku. Celem akcji jest zahamowanie rosnącej liczby ofiar wypadków drogowych a następnie jej stopniowe  zmniejszanie aż do roku 2020.

Idź do strony

Bezpieczny, bo widoczny

Kampania społeczna ma na celu propagowanie noszenia odblasków przez dzieci jako jeden z głównych elementów zwiększających ich bezpieczeństwo na drogach. Kampania, ma przypominać dzieciom i rodzicom o konieczności noszenia odblasków na butach i odzieży oraz celowości robienia tego poza obszarem zabudowanym, jak i w mieście. Najnowsza ustawa nakłada obowiązek noszenia odblasków tylko poza obszarem zabudowanym, w […]

Idź do strony